top of page

Proč jsem začala psát blog?


Jako náctiletá jsem si psala deníček, kreslila a malovala své prožitky na velké archy papíru, kreativně tvořila, modelovala z hlíny a naplňovalo mě to štěstím. Každodenní krásné zážitky jsem tímto způsobem zdokumentovala a i nyní, když “náhodou” objevím některou ze svých kreseb, ráda zavzpomínám a zasním se nad tím obdobím poznávání a tvoření.


Léta na ekonomických školách mě od této formy dokumentování nějak odtrhly a povinnosti zabraly tolik času, že mě ani nenapadlo si jen tak sednout a tvořit.


Ovšem tvoření ať malbou, kresbou, modelováním nebo právě psaním mě naplňuje radostí. Možná to cítíte stejně a já věřím, že sdílením zkušeností a poznatků budu užitečná všem těm, kteří podobnou situací zrovna procházejí. Za ta léta studií a praxe jsem načerpala mnoho informací a nechávala si je jen pro sebe. Psát si deníček a svými příběhy být inspirací druhým považuji za přínosné.


Svůj první blog jsem začala psát cca před třemi lety a jeho cílem bylo pomoci místním farmářům propagovat jejich produkty. Já sama jsem vděčný zákazník bio regionálních produktů, a tak jsem se o to zajímala více a psala o tom a začala podnikat jako distributor od farmářů ke spotřebitelům. Díky tomuto podnikání a tvoření jsem se naučila vytvářet webové stránky, komunikovat s lidmi podobného smýšlení a naplňovalo mě to. V psaní na svém farmářském blogu pokračuji i nadále a baví mě tvoření článků, focení a zároveň se cítím jako průzkumník, který si dopřává ochutnávat regiodobrůtky a píše o nich.


Vznik tohoto blogu má také svoji historii a úplný prapočátek se objevil ve chvíli, kdy jsem se rozhodla si udělat pořádek ve vlastních financích. Uvědomila jsem si postupně, co je důležité a na co dbát. Další podněty na sebe nenechaly dlouho čekat, když se dcerka Lada začala seznamovat s penězi a bylo potřeba jí vše v klidu vysvětlovat.


Cesta je samozřejmě dlouhá a je teprve na začátku, teprve čas ukáže, jaký význam čas strávený trpělivým vysvětlováním finančních pojmů a probírání se tématem peněz.


Jak a proč můžete dětem usnadnit jejich cestu při poznávání peněz, ekonomických pojmů a hodnot?



Sdílejte článek na Facebooku
Kategorie
Příspěvky na blogu
bottom of page