top of page

Pohyb inspirací k tvoření


Zažili jste někdy natolik intenzivní dny, že jste stihli vše, na co jste jen pomysleli a ještě něco navíc? Představte si, že máte před sebou naplánováno x věcí, které jsou potřeba udělat na počítači, máte se věnovat dětem, péct dort na narozeninovou oslavu, uklízet,… a náhle zazvoní telefon a zve Vás kamarádka na sportovní víkend na koních. Stojíte pak před otázkou – buď práce a rodina a nebo se věnovat sobě a zasportovat si?


Nevím jak Vy, ale když mám lákavou nabídku typu sportovní víkend, je mi hned jasné, že když nepojedu, budu toho litovat. Měla jsem rychle rozhodnuto, že víkend na koních je jednoduše něco extra a vše zařídím tak, aby to vyšlo.

Jsou dny, kdy se nepodaří nic a pak zase dny, kdy jde snad vše samo a čas se neřeší, jednoduše se to stihne.


A jaký to byl neobyčejný víkend? Vše začlo vlastně tím, že mi volala kamarádka Soňa a pozvala nás na návštěvu. Dlouho jsem Soňu neviděla, protože to k sobě máme poměrně daleko. Manžel v pohodě souhlasil, že pohlídá ty další dva malé raubíře a hurráá, už jsme si to s nejstarší dcerou razily na dámskou jízdu na koních.


Povedlo se mi zorganizovat i přípravu narozenin: Objednala jsem dort na neděli, domluvila jiné místo oslavy než u nás doma (uklízení se nekonalo :-)) a bylo hotovo.

Víkend se povedl nad očekávání. Mimo poměrně intenzivního ježdění jsme s holkama zvládly výstavu v Lysé nad Labem (Kůň), vypít pár lahvinek vína, popovídat si o všem možném i nemožném, vytvořit prvotní verzi nového e-booku a ještě jsem potkala jednoho známého, pro kterého jsme se domluvili na vytvoření jednoho projektu. A ten projekt jsem si stačila předpřipravit, abych nezapomněla údaje, co jsme si sdělili jen ústně. Super, super, doma bych ho nepotkala a nejspíš bych v rámci uklízení bych ani ten e-book nezačala psát, co jsem měla tak nějak v hlavě delší dobu představu, nedala sama do kupy.



V neděli dopoledne jsme pokračovaly v tréningu na koních, užívaly si sluníčkového dne a dámské jízdy. Cestou domů jsem koupila dárek k narozeninám našemu malému oslavenci.


Odpoledne na závěr víkendu jsem s rodinou a dětmi zvládla v klídku a pohodě i narozeninovou oslavu a setkání s příbuznými. Oslava se povedla a chtěla bych tímto poděkovat všem, kteří pomohli s její přípravou. Zároveň díky Soně za skvělý jezdecký zážitek.


Měla jsem zároveň radost, že jsem se věnovala intenzivněji své nejstarší dceři. Je fajn občas vzít jen jedno dítě a věnovat se mu "sólo". Ve skupince neustále děti soupeří o rodičovskou pozornost, ale takto náš víkend nabral jiných rozměrů i díky skutečnosti, že jsme si udělaly výlet jen já a Lada.


Je dobré se dětem pravidelně věnovat a to pravidelně. Jak a kdy? Co třeba při čtení? Přečtěte si 25 důvodů, proč je dobré dětem číst.


A proč dětem číst třeba pohádky zaměřené na naučení se nových pojmů? Třeba finančních pojmů?



Sdílejte článek na Facebooku
Kategorie
Příspěvky na blogu
bottom of page