top of page

Co má společného kartářka a finanční poradce?


StartFragment

Co má společného kartářka a finanční poradce?

Na tuto otázkou mě v posledních dnech přivedla paní Eva Pitnerová, která se živí jako věštkyně a díky ní se mnohé ženy dozvídají více o své budoucnosti. Pomáhá ale i jinak, je průvodcem, který pomůže odkrýt vlastní intuici pro správná rozhodnutí.


U finančního poradce je to vlastně podobné. Dozvíte se svou finanční budoucnost nebo si alespoň ujasníte možnosti. Poradce klade otázky vám a podle odpovědí sestaví možná řešení, navrhne to a to, vybere vhodné produkty a případně doporučí tvorbu rezervy tak a tak. Při tvorbě plánu si klient ujasní svou budoucnost, kterou chce zažít.


A u kartářky se zase ptá klient karet, co ho čeká. Nechá si poradit a je jen na něm, jak s věštbou naloží.

Co má tedy s penězi společného věštění? Jakou chcete vy mít budoucnost? Ať si půjdete pro radu za věštkyní nebo za finančním poradcem, záleží vždy jen na Vás, jak si to naplánujete, co pro to uděláte a zda se Vám plán povede splnit. Pokud sami v této chvíli nevíte, co přesně chcete, pak se nabízí řada možností, jak to zjistit:

  • někomu pomohou karty,

  • jinému promluvení si s přítelem,

  • další může následovat sen,

  • někdy stačí si své možnosti a touhy jen sepsat,

  • popovídat si s nezávislým odborníkem, kdo vyslechne a poradí apod.

Co mají společného tyto možnosti? Zásadní je aktivně jednat a to třeba už jen tím, že si svá přání a cíle sepíšete.

Ale abych neodbočovala od rozhovoru s Evou:

Eva Pitnerová mě před pár měsíci zaujala na webináři Stáni Mrázkové. Propracovala se do on-line podnikání jako kartářka. Díky vlastní práci se dostala ze dna do šťastného života, který ji naplňuje. Shodou okolností jsme se letos na podzim setkaly ve stejném kurzu, kde se učíme pracovat s webem a pomocí internetu prezentovat své produkty.


Nezáleží na oblasti podnikání, ale na člověku samotném, jeho touze se dostat za svými cíli. Obdivuji Evu, jak se postavila všem životním pádům a předává poselství ženám, které zatím nenašly dost sil udělat kroky ke změně. Eva je učí, jak si pomoci sám – ideální je kombinace intuice a selského rozumu. Byla v řadě nepříjemných situací, ale dokázala si poradit.


Slovo dalo slovo a rozhovor s Evou je na světě.


Evi, živíš se tím, co tě baví, bylo tomu tak vždy?

Ano, nikdy jsem nedělala nic, co by mě nebavilo. Tedy pokud pominu špatně zvolenou školu, ale i tam jsem si našla důvody k radosti ;). Od čtrnácti let jsem chodila na brigádu v létě, abych byla finančně nezávislá na své mamce, která byla v důchodu. Pracovala jsem v rychlém občerstvení. I když to není nic prestižního z pohledu mnoha lidí, mě to bavilo velmi. Po škole jsem tam dostala zaměstnání a pár měsíců jsem tam ještě pracovala. Pak jsem otěhotněla a po mateřské jsem se začala věnovat výkladům karet a práci se ženami.


Jsi vědma a pomáháš lidem se orientovat v jejich budoucnosti. Jak bys poradila se rozhodovat těm, kteří se chtějí rozhodovat sami bez karet a věštění?

Podle intuice a pocitů. Nepomáhám ženám orientovat se v budoucnosti, pomáhám jim orientovat se v nich samým, aby mé služby nepotřebovaly. Ve chvíli, kdy důvěřujeme svému vnitřnímu vedení, objevily jsme poklad. Přestáváme být závislé na hlasu zvenčí a můžeme žít podle sebe samých. Samozřejmě, že umím říci, co bude, ale větší hodnotu své práce vidím v tom, že pomáhám ženám k sebedůvěře a k vnitřní svobodě.


Napsala jsi e-book, kde radíš, jak odejít ze vztahu, který neklape. Jsou nějaké prvotní ukazatele toho nesprávného vztahu?

Po všech mých vztahových zkušenostech si troufnu říci, že ano. Jenže u každého je to něco jiného a já nechci vynášet jasné soudy, které by mohly ovlivnit mysl čtenářek. Pojmenovala bych toho ukazatele POCITEM, který je s námi od první chvíle. V mém e-booku neradím jak odejít, ale spíše jak překonat obavy a strachy, které je brzdí v odchodu. Je tam nejeden rituál, který se dá aplikovat nejen na strach. Týká se hranic a to je jeden z mých oblíbených.


Je podle tebe zásadní to, s kým trávíš svůj čas? V práci, doma, když jdeš za zábavou? Jak najít ty správné lidi?

Určitě!!! To s kým se stýkáme, dost zásadně ovlivňuje naše životy. Jsem přesvědčená, že správní lidé všeobecně neexistují, že existují lidé, kteří jsou správní pro nás. Pro naše vnitřní nastavení. S někým si prostě rozumíš a s někým ne. Já sama jsem velmi otevřená a přátelská. Někteří lidé jsou z toho nadšení a někteří se zaleknou, ale tak to prostě je. A věřím, že oni si najdou cestu k nám právě díky tomu, co my sami vyzařujeme a jak jsme otevření a upřímní. Stavět vztahy na neupřímnosti je čiré bláznovství a to platí i pro ty partnerské.




Co považuješ za zásadní, když člověk intuitivně cítí, že potřebuje změnu, ale neví, jak začít a co konkrétně dělat?

V první řadě si to uvědomit a chtít to, a pak začít dělat malé kroky k velkým změnám.

Denně se snažím udělat alespoň maličkost, která je krůčkem k tomu, čeho chci dosáhnout. Třeba chci ušetřit peníze? Pak jen to chtění nestačí, prostě musím dávat peníze stranou. I kdyby jen po koruně už to je základ pro šetření. Chci vydat knihu? Tak ji nejprve musím napsat. Chci změnit zaměstnání? Pak si musím ujasnit, kam chci směřovat a jaké jsou mé kvality, a vydat se tím směrem. Prostě konat a nezůstat jen u přání.


Tys bojovala ve svém životě s mnoha překážkami a jednou z nich byl i nedostatek peněz – nyní to vidíš jasněji a můžeš s odstupem času posoudit, co bylo jeho hlavní příčinou?

Strach z nedostatku a převzaté vzorce chování od rodičů. Bohužel jsem neměla žádnou finanční gramotnost. Opakovala jsem jejich chyby, a tak jsem se velmi zadlužila a dodnes to splácím. Učím se s penězi zacházet a odstraňovat ze své mysli nemysly o penězích. Jako třeba, že peníze jsou špatné a kazí charakter. Peníze, tedy jejich nedostatek jsou pouze zástupným symbolem pro nepořádek v duši.


Zmínila jsi, že máš zkušenost s bydlením v místě, kde jsi nebyla spokojená. Bylo to tehdy o lidech, místě nebo především o penězích? Co bylo nutné udělat, aby došlo ke změně k lepšímu? Měla jsi v té době spojence, který by ti dal sílu, nebo jsi sílu našla jen v sobě?

Bylo to o mně samotné. Žila jsem se synem a přítelem v domě přítelových rodičů. Oni jsou naprosto úžasní. Tenkrát jsem se tam ale necítila dobře. Viděli ve mně dítě, tak jako ve svém synovi. Necítila jsem se tam doma, a protože jsem byla starší než jejich syn, ani vítaná, tedy minimálně ne tatínkem. A já se potřebuji cítit doma, ať je to kdekoliv, i když třeba jen jedna noc v penzionu.


Kamarádka mi poradila, jak získat byt od města. Vůbec jsem nevěděla, že taková možnost existuje, a tak jsem si podala žádost a za půl roku jsem se stěhovala.


Co bys poradila všem ženám, které jsou v současném místě nespokojené a cítí intuitivně, že potřebují změnu?

Důvěřovat svým pocitům a vědět, že pokud tohle cítí, je prostě čas to poslechnout, protože k nim hovoří jejich duše. Vím, jaký dopad na nás má, když svou duši neposloucháme a to je pro mě osobně velikou motivací, jednat v souladu se svými pocity.

Co bys závěrem vzkázala ženám, které se při výkladu karet ptají na finance? Jak mají naložit s informací, kterou získají tímto způsobem? Jak se na to díváš z pohledu profesionálky věštkyně?


Určitě by k té informaci měly přihlédnout. Neměly by na ní stavět, pouze ji vzít jako jeden úhel pohledu. Můžeme upozornit na různá úskalí a varovat, ale nemůžeme tlačit k nějakému rozhodnutí. Pokud však věštkyně řekne nahlas to, co klienkta cítí ve svém nitru, pak by měla poslechnout. Nejde o to, že by měla věštkyně pravdu, ale o to, že klienkta moc dobře cítí, jak se v situaci má zachovat.


A co bych ženám vzkázala? Nechte si poradit, nezávislý pohled, je vždy dobré znát. Rozhodnutí, ale musíte udělat sama za sebe s ohledem na své pocity.


Díky, Evi, za odpovědi a za čas, který jsi našemu rozhovoru věnovala. Věřím, že tímto se mnohé ženy rozhodnou k aktivnímu jednání za splněním vlastních snů a cílů – ať se jedná o bydlení, práci nebo jednoduše vlastní štěstí.


Při této příležitosti rozhovoru jsem pro vás připravila takový testík. V testíku si díky otázkám a odpovědím ujasníte svou vlastní budoucnost. Více o testu najdete ZDE.


EndFragment


Sdílejte článek na Facebooku
Kategorie
Příspěvky na blogu
bottom of page